مبدل کرایوژنیک کلدباکس راه‌اندازی شد

عملیات اجرایی مبدل کرایوژنیک کلدباکس هفت‌جریانه در حاشیه دومین رویداد «پتروتِک» به‌صورت ویدیوکنفرانس در مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، عملیات اجرایی مبدل کرایوژنیک کلدباکس هفت‌جریانه در واحد بازیابی اتان یونیت ۱۰۵ مجتمع گاز پارس جنوبی امروز (سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه) در حاشیه نخستین روز دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتِک) به‌صورت ویدیوکنفرانس و با دستور مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آغاز شد.

مبدل کرایوژنیک کلدباکس هفت‌جریانه ازسوی شرکت دانش‌بنیان «هیلاویس» طراحی و ساخته شده است و ایران با بومی‌سازی این تجهیز ششمین کشور سازنده مبدل کرایوژنیک کلدباکس جهان شد.

شایان یادآوری است که مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه راه‌اندازی مبدل کرایوژنیک کلدباکس هفت‌جریانه با بیان اینکه این تجهیز از راهبردی‌ترین تجهیزات پالایش گاز است و با ساخت آن در داخل کشور دیگر برای تولید این تجهیز نیاز به کشورهای خارجی نداریم، اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی حمایت و از ظرفیت این شرکت‌ها استفاده خواهد کرد.

کد خبر 634797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =