پویش «لبخند آسایش» از خراسان جنوبی آغاز شد

شرکت گاز استان خراسان جنوبی با راه‌اندازی پویش لبخند آسایش در تلاش است ضمن ارتقای مشارکت مردم در فرهنگ‌سازی مصرف، آسایش مردم از طریق مصرف بهینه گاز طبیعی را به تصویر بکشد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خرسان جنوبی با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در مدیریت بهینه مصرف گاز گفت: فرهنگ‌سازی وظیفه سخت و سنگینی است اما وقتی از سوی خودِ مردم اقدام‌هایی برای فرهنگ‌سازی انجام شود، تاثیرگذاری و جلوه زیباتری دارد.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌های فرهنگ‌سازی برای دعوت مردم به مصرف بهینه و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی استفاده کنیم، افزود: پویش لبخند آسایش که با ابتکار روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی آغاز شده است، در تلاش است تا در فضای همکاری ضمن دریافت آثار گرافیکی و تصویری از هموطنان، آسایش مردم در کنار مصرف بهینه گاز طبیعی را به نمایش بگذارد.

پویش «لبخند آسایش» از خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی باید از سنین پایین آغاز شود تا در آینده شاهد مصرف و اسراف در کشور به ویژه در حوزه انرژی نباشیم.

محمودی با اشاره به اجرای پویش خانه گرم برای همه در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: با توجه به اتفاق‌های زمستان پارسال و افت فشار گاز در استان خراسان جنوبی، پویش «خانه گرم برای همه» یک پویش موفق در دعوت مردم به صرفه‌جویی بود که سبب شد همه اقشار جامعه در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنند.

وی گفت: مشترکان گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی تا پایان دی ماه می‌توانند با ثبت تصاویر و طراحی پوستر در کمپین لبخند آسایش همراه با صرفه‌جویی شرکت کنند.

کد خبر 634817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =