سرعت، دقت و تلاش نیروهای وزارت نفت برای رفع اختلال سامانه سوخت ستودنی است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت، دقت و تلاش نیروهای زحمتکش و سختکوش وزارت نفت به‌ویژه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت ستودنی است.

عبدالعلی رحیمی‌مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه وزارت نفت به‌خوبی توانست اختلال ایجادشده در سامانه هوشمند سوخت را مدیریت کند، اظهار کرد: مسئولان وزارت نفت با سرعت، دقت و تلاش شبانه‌روزی خود توانستند به‌خوبی این چالش را مدیریت کنند تا فشار روانی این موضوع به جامعه وارد نشود.

وی از نیروهای زحمتکش و سختکوش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران قدردانی کرد و گفت: در مدت زمان کوتاهی پس از اختلال، جایگاه‌های عرضه سوخت وارد مدار شد و فعالیت خود را از سر گرفتند و حتی سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت نیز آغاز شد که این بیانگر سرعت عمل بالای مسئولان وزارت نفت در مدیریت چالش‌هاست.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه عملکرد وزارت نفت درباره رفع به‌موقع اختلال در سامانه سوختستودنی است، تصریح کرد: هرچند عملیات سایبری در دنیا افزایش یافته و این موضوع طبیعی است، اما باید تدابیری اندیشیده شود تا این موارد تکرار نشود.

کد خبر 635023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =