افزایش ۴.۵ درصدی بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سال ۱۴۰۱

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست کمیته بهره‌وری از رشد ۴.۵ درصدی بهره‌وری این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا آبیار در این نشست ضمن تشریح اهداف و فرآیند استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری و روند تغییرات شاخص‌های بهره‌وری طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ اظهار کرد: رشد بهره‌وری، تصادفی و اتفاقی نیست، بلکه حاصل برنامه‌ریزی هوشمندانه، نوآوری و تلاش به‌منظور افزایش منابع در اختیار است و برای تحقق این موضوع استفاده بهینه از منابع و سرمایه‌های فیزیکی به‌منظور رشد بهره‌وری و تعالی سازمانی اهمیتی بسزا دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه متولیان مرتبط با حوزه بهره‌وری، بر افزایش دوره‌های آموزشی و تمرکز بیشتر بر استمرار در اجرای بهبودهای کوچک و تدریجی تأکید کرد و افزود: با توجه به محاسبه‌های انجام‌شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ می‌توان با افتخار اعلام کرد تلاش‌های انجام‌شده در این دو سال مؤثر بوده و به رشد شاخص‌های بهره‌وری کل منجر شده است.

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب وضع کلی این شرکت را در مقایسه با سال‌های پیش و با وجود تحریم‌ها، مثبت ارزیابی کرد.

کد خبر 635289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =