گاز حدود ۵ هزار سازمان و مرکز دولتی و عمومی پرمصرف مازندران قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی، اماکن دولتی و عمومی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف گاز تاکنون، جریان گاز بیش از ۴ هزار و ۹۰۰ سازمان و نهاد دولتی و عمومی و ویلاها در پی اخطارهای صادرشده قطع شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، قاسم مایلی رستمی در این باره توضیح داد: با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکان در مصرف گاز طبیعی، اداره‌های گاز از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف همه سازمان‌ها، اداره‌ها و مراکز دولتی، عمومی، ویلاها و... کرده‌اند که در این ارتباط از ۳۷ هزار و ۳۰۰ پایش انجام‌شده تاکنون، بیش از ۶ هزار و ۹۱۷ مورد اخطار قطع گاز صادرشده، ۴ هزار و ۹۰۰ مورد قطعی گاز داشتیم و در ۵۰ سازمان هم از ورود به داخل سازمان‌شان ممانعت کردند که در صورت ادامه این روند، ضمن برخورد با دستگاه مورد نظر، اسامی این دستگاه‌ها نیز اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری از سوی گروه‌های بازرسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه در همه فضاهای داخلی اداره‌ها، راهروها، فضاهای عمومی و سرپوشیده، همچنین اطمینان از خاموش بودن موتورخانه‌ها پس از ساعت اداری نام برد که در فرآیند بازدیدها مورد توجه و تأکید قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: امسال در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن گاز، برنامه‌های ویژه‌ای اجرایی شده که اطلاع‌رسانی از طریق بیلبوردهای سطح شهر و شبکه‌های اجتماعی از مهم‌ترین این رویکردها است.

مایلی رستمی تأکید کرد: با توجه به یکپارچه بودن شبکه گاز کشور و ضرورت پایش و مهار مصارف در همه بخش‌ها، با مشترکان پرمصرف و انشعاب‌های غیرمجاز گاز، برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 635306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =