فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد قابل الگوبرداری است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری گفت: فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در حوزه توانمندسازی و حمایت از فعالیت‌های نوآورانه ستودنی و الگوبرداری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سید امیرحسین مدنی شامگاه چهارشنبه (ششم دی‌ماه) در جریان سفر به شهرستان سرخس، از مرکز رشد و نوآوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین قرار گرفت.

وی همچنین در این سفر ضمن بازدید با کارآفرینان این مرکز گفت‌وگو کرد و قول اعطای تسهیلات موردنیاز کسب‌وکارهای این مرکز را داد.

مدنی تأکید کرد: موضوع مهم مسئولیت‌ اجتماعی تزریق پول نیست؛ بلکه همین مرکز رشد و توانمند کردن جامعه عین مسئولیت اجتماعی است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیستجمهوری تصریح کرد: فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در حوزه توانمندسازی جامعه پیرامون و حمایت از ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه به‌ویژه در مرکز رشد نوآوری این شرکت ستودنی و الگوبرداری است.

در حاشیه این بازدید، یحیی فیضی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد هم با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری گفت‌وگو و اقدام‌ها و فعالیت‌های پالایشگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی، مسئولیت‌ اجتماعی در شهرستان و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان نخبه شهرستان در مرکز رشد و نوآوری را تشریح و بر تعهد این شرکت در حوزه حمایت از جوانان و کارآفرینان منطقه تأکید کرد.

کد خبر 635321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =