بازدید جمعی از استادان علوم انسانی از تأسیسات صنعت نفت ماهشهر و آبادان

جمعی از استادان علوم انسانی از دانشگاه‌های تهران و انجمن‌های علمی مختلف از تأسیسات پتروشیمی ماهشهر و پالایشگاه نفت آبادان و اقدام‌های توسعه‌ای انجام‌شده، بازدید کردند.  

به گزارش شانا، جمعی از استادان انجمن علوم سیاسی ایران، انجمن مطالعات صلح و خانه اندیشمندان علوم انسانی از دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و آزاد اسلامی از تأسیسات پتروشیمی‌های فناوران، خوزستان و تندگویان بازدید کردند.  

در جریان این بازدید، پتروشیمی‌ها تعدادی از تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و پروژه‌های توسعه‌ای خود را معرفی و توضیحاتی درباره همکاری پتروشیمی‌ها با مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه کردند.  

در این بازدید که با همت شرکت ملی پتروشیمی و همکاری اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و پالایشگاه نفت آبادان برگزار شد، جمعی از مدیران منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر توضیحاتی درباره برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه و اقدام‌های مختلف در زمینه مسئولیت اجتماعی در ماهشهر ارائه کردند.  

بر اساس این گزارش، این استادان طی روز دوم از بخش‌های مختلف و طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاه نفت آبادان بازدید داشتند، همچنین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه آبادان در ابتدای این بازدید گزارش عملکردی از این مجموعه ارائه کرد.  

کد خبر 635647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =