استقبال بیش از ۲۰۰ شرکت برای حضور در نخستین نمایشگاه ایران پتروکم

دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران پتروکم از برگزاری این رویداد با حضور مقام‌ها و شخصیت‌های بلندپایه داخلی، هیئت‌های خارجی و مجموعه‌های صنفی مرتبط با صنعت پتروشیمی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری رویداد ایران پتروکم ۱۴۰۲، مهدی سالم در این باره اظهار کرد: برای نخستین‌ بار حضور پررنگ پارک‌های پایین‌دست و طراحی بخش ویژه، روایت پیشرفت در صنعت پتروشیمی را در این نمایشگاه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه ایران پتروکم متعلق به صنعت پتروشیمی، میان‌دستی‌ها و پایین‌دستی‌ها محسوب می‌شود، گفت: نمایشگاه پتروکم با حمایت معنوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه امسال در جزیره کیش آغاز به‌کار خواهد کرد.

مدیر ارتباطات و توسعه برند شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ادامه داد: از همه هلدینگ‌های بزرگ پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی مرتبط که با هلدینگ خلیج‌فارس همکاری می‌کنند و در این صنعت فعال هستند دعوت شده در این نمایشگاه حضور جدی و مؤثر داشته باشند.

سالم درباره اهداف برگزاری ایران پتروکم تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی وزارت علوم و شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود، برقراری ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های ساخت داخل با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های پتروشیمی کشور است.

وی افزود: در این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی برای تبادل اطلاعات و انتقال دانش بین این شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

مدیر همایش و نمایشگاه ایران پتروکم همچنین از حضور پررنگ شرکت‌های پتروشیمی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: برای نخستین‌ بار حضور پارک‌های پایین‌دست در نمایشگاه را شاهد خواهیم بود، ضمن آنکه تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

سالم در ادامه از حضور بانک‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار در نمایشگاه پتروکم خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی خوبی برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی با هدف‌گذاری عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها انجام شده است که نویدبخش کسب دستاوردهای جدید و توسعه بیش‌ از پیش در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی خواهد بود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران پتروکم در پایان از همه علاقه‌مندان، کارشناسان و دانشجویان دعوت کرد با حضور در نمایشگاه پتروکم از آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی بازدید کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به سایت https://iranpetrochem.com/ مراجعه کنند.

کد خبر 635716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =