۵۳ درصد پیشرفت در ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح اوره و آمونیاک زنجان با توجه به حمایت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای حل برخی مشکلات، با بیش از ۵۳ درصد پیشرفت در مسیر ساخت و تکمیل قرار گرفته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز شنبه (۱۶ دی‌ماه) در بازدید از طرح پتروشیمی زنجان که همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهوری انجام شد، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اوایل فعالیت دولت سیزدهم بر ساخت و تکمیل طرح پتروشیمی زنجان تأکید داشته است.

وی ادامه داد: مسائل اولیه این طرح با توجه به تلاش‌های مدیرعامل و عوامل مجموعه که ساخت طرح را پیگیری کردند، حل شده و امروز با توجه به بازدید انجام شده باید گفت این طرح در مسیر ساخت قرار گرفته است و پیشرفت مطلوبی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجریان طرح مطالبات مردم را جدی گرفتند و این طرح پتروشیمی، بیش از ۵۳ درصد پیشرفت دارد و در گام نخست پیگیر هستیم طرح با توجه به برنامه جدیدی که تدوین شده است، ساخته و سپس طرح‌های زنجیره ارزش آن مطالعه و اجرایی شود.

شاهمیرزایی بیان کرد: به سهامداران اطمینان می‌دهم با توجه به اراده‌ای که در شرکت ملی صنایع پتروشیمی وجود دارد و با حل برخی مشکلات، این طرح بر اساس برنامه جدید عملیاتی شود و سهامداران به آرزوی دیرینه خود برسند.

کد خبر 635756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =