مهم‌ترین محور جهاد تبیین برگزاری یادواره شهداست

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه یادواره شهدا در همه شرکت‌های تابع وزارت نفت برگزار می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای جهاد تبیین برگزاری یادواره‌ شهداست.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید چگنی امروز (دوشنبه، ۱۸ دی‌ماه) در دومین یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در صنعت نفت با اشاره به اینکه حکم ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را رئیس‌جمهوری آمریکا امضا کرد، افزود: این شهید عمر خود را در راه اسلام صرف کرد و در همه صحنه‌ها حضوری فعال داشت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در همه ابعاد جامعیت داشت و باید الگو همه باشد، اظهار کرد: رفیق خوب و عزیز، عاقبت بخیری، انقلابی و تکلیف‌گرا از ویژگی‌ها حاج قاسم سلیمانی بوده که در فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است.  

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: حاج قاسم سلیمانی این دو نکته را که کشور ایران حرم است و اگر آسیب ببیند دین آسیب می‌بیند و ولایت فقیه محور یکپارچگی است، مهم و واجب می‌دانست.  

چگنی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در قله اخلاص قرار داشت و دیپلمات ماهری بود که توانست جبهه مقاومت را در دیگر کشورها تقویت کند.

وی در پایان گفت: مسئولان برای مدیریت هرچه بهتر  کشور باید حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

بر پایه این گزارش، دومین یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در صنعت نفت به میزبانی امور ایثارگران شرکت ملی گاز ایران در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

کد خبر 635851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =