۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر: 637787
آیین گرامیداشت روز جانباز برگزار شد

آیین گرامیداشت روز جانباز به همت امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران در محل وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، طاهره کاظمی‌نیا، رئیس امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در آیین گرامیداشت روز جانباز با بیان اینکه بهانه جمع‌ شدن ما جانبازان هستند، گفت: رشادت‌های این افراد برای پایداری و سلامت ایران نباید فراموش شود.

وی افزود: هدف ما به‌عنوان خادم ایثارگران نمایش و شو نیست، بلکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نسلی به نسل دیگر است.

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: امور ایثارگران این شرکت میان شرکت‌های تابع اصلی رتبه اول را کسب کرده‌ است.

در ادامه این آیین سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از مجموعه شرکت ملی نفت ایران گفت: تفسیر امام خمینی (ره) از جنگ این بود که دیوانه‌ای آمده سنگی زده و شیشه‌ای را شکسته است و چنان سیلی به صدام می‌زنیم تا از جایش بلند نشود.

وی افزود: جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند کسی غیر از خدا را نمی‌دیدند و شهدا امروز اجر و مزد خود را از خدا می‌گیرند و دشمن در تلاش است یأس و ناامیدی را در میان مردم ترویج دهد.

سردار مرتضی میریان، رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران نیز در این آیین با بیان اینکه بیشترین تحریم‌ها در زمان ملی شدن صنعت نفت بود، گفت: به همت بزرگ‌مردانی که در این صنعت حضور داشتند افتخارهای زیادی رقم خورد.

وی افزود: توانسته‌ایم در دوره پس از انقلاب پالایشگاه صددرصد ایرانی بسازیم، تجهیزات موردنیاز صنعت نفت را خودمان بسازیم و امروز سربلندیم که در کشورهای دیگر نیز توان ساخت تجهیزات نفتی را داریم.

رئیس اداره عملیات زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: این حرکت‌های انقلابی در اثر مدیریت جهادی و انقلابی انجام شده است.

میریان افزود: کار کارکنان نفت نیز مانند رزمندگان است و در سرما، گرما برای پیشرفت و سربلندی ایران تلاش می‌کنند.

بر پایه این گزارش، در پایان این آیین از جلد نخست کتاب جانبازان شرکت ملی نفت ایران با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رونمایی و از جانبازان وزارت نفت قدردانی شد.

کد خبر 637787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =