لزوم اجرای کارکردهای تدوین‌شده و نگاه عدالت‌مندانه در تدوین مقررات وزارت نفت

معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: نگاه عدالت‌مندانه در تدوین مقررات بسیار حائز اهمیت است و لازمه کاهش آمار ورودی‌ها به هیئت رسیدگی به تخلفات، ورود نیروهای شایسته و خدمتگزار و عمل به کارکردهای تدوین‌شده در ساختار صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی علی‌مددی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۰ دی‌ماه) در گردهمایی اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری که با حضور مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، محمد سرشار، رئیس گروه نظارت و بازرسی دبیرخانه هیئت عالی نظارت و فردین رضایی، رئیس آموزش هیئت عالی نظارت در سالن شهید رجایی شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: ایشان اعتقاد داشت «در دل تهدیدها فرصت‌هایی است که در دل فرصت‌ها نیست» و این نکته‌ بسیار مدیریتی و کلیدی است.

وی با اشاره به بحث بررسی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات بیان کرد: صنعت نفت مسئولیت سنگینی به‌عهده دارد و این ثروت ملی باید زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد و اگر کارکردهای منابع انسانی به‌درستی انجام شود آمار ورودی به‌ هیئت‌های رسیدگی به تخلفات کاهش می‌یابد.

معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت منابع انسانی افزود: مناسب‌سازی کارکردها بنای کار صنعت نفت در دولت سیزدهم است و بخش‌های حراستی صنعت نفت باید در زمینه پیشگیری پیشگام باشند و بتوانند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند.

علی‌مددی با تأکید بر اینکه ورود نیروی انسانی باید به‌درستی انجام شود، گفت: پایداری این صنعت عظیم مدیون جان‌فشانی و ایثار و فداکاری کارکنان خدوم گذشته‌ است و امیدواریم همه مسئولان در عرصه صنعت نفت بتوانند امانتدارهای خوبی باشند.

کد خبر 636000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =