پتروشیمی ارومیه در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش

مدیرعامل پترول به روند رو به رشد شرکت پتروشیمی ارومیه در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای اقدام‌های بسیار مطلوب و تأثیرگذار در این شرکت، آینده‌ای بسیار روشن همراه با توسعه بیش از پیش را برای این شرکت متصور هستم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، رشید قانعی در بازدید از شرکت پتروشیمی ارومیه و بررسی روند تکمیل طرح پلی‌آلومینیوم کلراید این مجتمع اظهار کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر با بهره‌برداری از این واحد و تولید و عرضه این محصول باارزش و راهبردی، شاهد کاهش واردات و به طبع آن افزایش کیفیت آب مصرفی در کشور باشیم.

وی در ادامه در نشستی با رؤسای واحدهای شرکت پتروشیمی ارومیه با اظهار خرسندی از روند رو به رشد این مجتمع پتروشیمی یادآور شد: اقدام‌های بسیار مطلوب و تأثیرگذاری در این شرکت انجام شده است که با توجه به جدیت و انرژی مضاعفی که در نتیجه تغییرات مثبت در این مجموعه جریان دارد، آینده بسیار روشن همراه با توسعه بیش از پیش را برای این شرکت متصور هستم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول) ضمن قدردانی از بحث جانشین‌پروری و استفاده از توان و استعداد جوانان در مجموعه گفت: استفاده از تجربیات نیروهای قدیمی باید با انرژی و توان نیروهای جوان ادغام شده و در جهت تعالی این مجموعه به‌کار رود که امیدوارم این رویه در این مجتمع تداوم داشته باشد و موجب تسریع در روند امور اجرایی آن شود.

اکبر اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این مجتمع گفت: با توجه به سیاست جوان‌سازی مجتمع و تدوین سند راهبردی هدفمند، این مجتمع توسعه و تحول می‌یابد.

کد خبر 636104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =