مناطق‌ نفت‌خیز جنوب حامی مجموعه‌های علمی کشور خواهد بود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر اینکه راه برون‌رفت از تحریم‌ها ورود به مرز دانش است، تصریح کرد: آماده‌ایم با بخش‌های نوآور، خلاق و دارای دیدگاه‌های جدید همکاری کنیم، زیرا شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خادم و حامی مجموعه‌های علمی کشور و دانشگاه‌هاست.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به اهواز، علیرضا دانشی امروز (دوشنبه، ۲۵‌ دی‌ماه) در حاشیه آیین امضای قراردادهای ساخت و خرید داخل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت‌های داخلی در چهاردهمین نمایشگاه‌ تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان امسال با کیفیتی فراتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و این رویداد فضای مستعدی برای سازندگان، مجموعه‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های بالادست صنعت نفت فراهم‌ کرده است تا بتوانند از ظرفیت‌ بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

وی افزود: نمایشگاه بهانه‌ای برای تبادل افکار و ارتقا فضاهای کسب‌وکار است تا بتوان به‌واسطه این ارتباط، شاهد رشد و توسعه باشیم و مشکلات بخش‌های مختلف را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امروز یک‌سری قرارداد برای ساخت تجهیزات و قطعات با ارزش معادل ۴.۳ همت امضا شد و باید شرکت‌های سازنده با  اهتمام ویژه به‌دنبال ساخت باشند.

دانشی با بیان اینکه سهم عمده‌ای از این قراردادها برای رفع بیکاری استان و با توجه به جایگاه ویژه استان با شرکت‌های بومی امضا شده است، افزود: سازندگان بومی استان خوزستان به بلوغی همه‌جانبه رسیده‌اند و باید بیش از پیش از ظرفیت آنها بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه در بحث قراردادهای پژوهشی و تحقیقاتی وارد فاز دوم شده‌ایم، گفت: امروز ۹ قرارداد پژوهشی امضا کرده‌ایم و در این زمینه از توان دانشگاه صنعت نفت و دیگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه نگاه این شرکت برای شکوفایی علمی کشور است، تصریح کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خود را مکلف به ارتقای سطح دانش و مراکز علمی کشور می‌داند.

کد خبر 636270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =