شرکت‌های ملی حفاری ایران و هپکو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت‌های ملی حفاری و تولید تجهیزات سنگین - ایمن رسا (هپکو اراک) در چهارمین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محور تفاهم‌نامه همکاری شرکت‌های ملی حفاری ایران و هپکو، بازسازی، نوسازی و ساخت ماشین‌آلات مورد استفاده در صنعت حفاری است که به امضای حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و علیرضا کاظمی، مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین - ایمن رسا (هپکو اراک) رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه که مدت آن سه سال است، همکاری‌ها بر محور بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های شرکت هپکو در تأمین نیازهای شرکت ملی حفاری ایران، تعریف و اجرای پروژه‌های صنعتی ساخت بار اول، بازسازی و ارتقای ماشین‌آلات صنعت حفاری، برگزاری متقابل بازدیدهای فنی تخصصی از امکانات و تأسیسات و برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزش فنی و تخصصی تعریف شده است.

گلپایگانی در این آیین ماشین‌آلات مورد استفاده در عملیات حفاری را مشتمل بر هفت نوع برشمرد که این رقم برای ۷۰ دکل ملکی شرکت معادل ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات خواهد بود.

وی همچنین بر استفاده از توانمندی‌های شرکت هپکو در زمینه اورهال و نوسازی ناوگان عملیاتی شرکت تأکید کرد.

در ادامه علیرضا کاظمی، مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات سنگین - ایمن رسا (هپکو اراک) به ظرفیت‌ها، توان تخصصی بالا و تجهیزات روزآمد و مدرن هپکو اشاره و ابراز تمایل کرد تا این شرکت در سایه مساعدت و هم‌افزایی با شرکت‌های تابع وزارت نفت در تأمین نیازهای صنعت نفت و حفاری نقش کلیدی ایفا کند.

کد خبر 636420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =