شرکت‌های ملی‌ حفاری و پتروایران موافقت‌نامه امضا کردند

شرکت‌های توسعه پتروایران و ملی‌ حفاری به‌منظور گسترش زمینه‌های همکاری با توجه به توان تخصصی، مدیریتی و اجرایی‌ موافقت‌نامه امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت توسعه پتروایران، موافقت‌نامه همکاری شرکت‌های ملی حفاری ایران و پتروایران بین حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و منصور مهرشاد، سرپرست شرکت توسعه پتروایران در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان امضا شد.

بر اساس این موافقت‌نامه، دو طرف به‌منظور تأمین و ارائه سرویس‌ها و خدمات جانبی حفاری در میدان‌های زیر نظر شرکت توسعه پتروایران به‌صورت فراخوان‌محور و هر زمان که مورد نیاز کارفرما باشد، توافق کردند.

کل خدمات سیمان‌کاری، حفاری تعادلی، نمودارگیری سطحی، لایه‌آزمایی، H2S، خدمات مهندسی، آزمایش چاه‌ها، اسیدکاری و انگیزش چاه‌ها از جمله موارد مطرح‌شده در این موافقت‌نامه است.

سرپرست شرکت توسعه پتروایران درباره این موافقت‌نامه اظهار کرد: در دو روز نخست این نمایشگاه سه تفاهم‌نامه و یک موافقت‌نامه پرثمر امضا کردیم که موافقت‌نامه  با شرکت ملی‌حفاری ایران در مقایسه با تفاهم‌نامه‌های پیشین بسیار پراهمیت‌تر است.

وی با بیان اینکه از خدمات شرکت ملی حفاری در سال‌های اخیر بسیار استفاده کرده‌ایم، افزود: هم‌اکنون در بحث سرویس‌های خشکی و اجاره دکل، از خدمات و امکانات مجموعه شرکت ملی‌ حفاری ایران به‌خوبی استفاده می‌کنیم.

سرپرست شرکت توسعه پتروایران ادامه داد: براساس موافقت‌نامه‌ای که امروز امضا شد از ۱۴ سرویس حفاری که در حوزه حفاری‌های خشکی بسیار حائز اهمیت است استفاده خواهیم کرد.

مهرشاد تصریح کرد: از مجموعه شرکت ملی نفت ایران درخواست کرده‌ایم که شرکت توسعه پتروایران در برنامه افزایش تولید این شرکت، بتواند سهم بیشتری داشته باشد و سهم ۱۰۰ هزار بشکه‌ای به شرکت پترو ایران تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث ناترازی گاز آماده‌ایم در پارس جنوبی کار حفاری در دریا را آغاز کنیم، گفت: تلاش می‌کنیم از امکانات شرکت ملی‌ حفاری در این زمینه استفاده کنیم.

کد خبر 636306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =