زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی مناطق عملیاتی انتقال گاز تقویت می‌‍شوند

مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران بر لزوم توسعه و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی و ارتقای تجهیزات مخابراتی برای تحقق انتقال پایدار گاز طبیعی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمدرضا نیک روش‌فرد در حاشیه نشست تفاهم‌نامه همکاری شرکت انتقال گاز و شرکت مخابرات ایران و در نشست با مدیر و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) منطقه ۸ عملیات با اشاره به نقش ویژه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مخابرات به‌دنبال رضایتمندی بیشتر کارکنان بوده و این موضوع جز با روزآمد کردن و ارتقای تجهیزات و به کارگیری و آموزش نیروی متخصص و متعهد میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات بهره‌گیری از فناوری روز برای رسیدن به اهداف هر سازمان، یکی از مهمترین عوامل ارتقای بهره‌وری است، افزود: تأمین شبکه‌های مخابراتی و تلمتری در مسیرهای تاسیسات و ایستگاه‌های تقویت و تقلیل فشار گاز و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله بسیار مهم است و ضرورت دارد نقاط آسیب‌پذیر احتمالی شبکه در مسیرها را شناسایی و در این ارتباط بستر مناسب، ابزار و تجهیزات لازم را فراهم کرد تا سطح رضایتمندی مشتریان ارتقا یابد.

مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز هدف از برگزاری این نشست را همکاری با متخصصان برای ارزیابی تحولات سریع جهانی در حوزه مخابرات، اتخاذ سیاست‌های مناسب، ارائه راهکارهای موثر، ارتقای دانش و بهره‌مندی از تجربه‌های همدیگر در موضوعات مختلف اعلام کرد.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، ارتباطات و فناوری اطلاعات را کلید دستیابی به توسعه سازمانی دانست و گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان فناوری توانمندساز برای دستیابی به اهداف کلان سازمان نقش محوری ایفا می‌کند.

وی با تشریح شرایط و موقعیت جغرافیایی منطقه بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد و افزود: با توجه به کیفیت ارتباط و همکاری با مشتریان، ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی به ارتقای ارائه خدمات غیرحضوری و بالا بردن سطح همکاری با ذینفان کمک شایانی می‌کند.

کد خبر 636532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =