۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
  • کد خبر: 636535
قدردانی امام‌ جمعه اردبیل از عملکرد شرکت گاز

امام‌ جمعه اردبیل ضمن قدردانی از عملکرد مجموعه شرکت گاز در توسعه گازرسانی به اقصی‌نقاط استان، گفت: توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی و بهره‌مندی عموم مردم از این نعمت خدادادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بارش برف سنگین اخیر و سرمای حاکم در استان به توان شرکت گاز در تأمین گاز موردنیاز مشترکان بدون افت فشار و قطعی با وجود دمای هوا ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر اشاره کرد و افزود: این در حالی است که گازرسانی گسترده به اقصا نقاط استان و واحدهای صنعتی و کشاورزی انجام شده است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود نعمت گاز طبیعی را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی و بهره‌مندی عموم مردم از این نعمت خدادادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه اردبیل تصریح کرد: دولت برای توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در استان سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده است.

عاملی در پایان با اشاره به اینکه استان اردبیل در منتهی‌الیه خط انتقال گازرسانی واقع شده ضمن بیان اهمیت اجرای خط انتقال دوم استان در تأمین گاز واحدهای صنعتی و کشاورزی همچنین تأمین گاز بزرگ‌ترین گلخانه کشور، بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کرد.

کد خبر 636535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =