خدمات اولویت‌دار در دولت سیزدهم باید مورد توجه فعالانه قرار گیرد

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به الگوی تحول نظام اداری، توقع این است که خدمات اولویت‌دار در دولت سیزدهم مورد توجه فعالانه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد روح‌الامینی، ظهر امروز (سه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه) در پانزدهمین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت در صنعت نفت با بیان اینکه در نشست اخیر شورای عالی اداری با توجه به دستور جاری سازمان اداری و استخدامی کشور همسو با اصلاح نظام اداری، الگویی متناسب با اهداف دولت سیزدهم و متناسب‌تر با نیازهای دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است، اظهار کرد: این الگو با عنوان «الگوی عمومی تحول اداری» با حضور و تأیید رئیس‌جمهوری نهایی شده است.

وی افزود: در این الگو نسخه واحد برای همه وزارتخانه‌ها نداریم. تدوین برنامه اختصاصی تحول اداری برای دستگاه‌های اجرایی، تمرکز در خدمت و خدمت‌گیرنده و معلوم‌ شدن خدمت‌های اولویت‌دار و شاخص‌های آن از ویژگی‌های الگوی عمومی تحول اداری است.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: موضوع سوخت یکی از خدمت‌های اولویت‌دار در وزارت نفت است که در این ۹ سال حدود ۲.۵ چالش را ایجاد کرده که این موضوع دارای حساسیت بالا و در جامعه تأثیرگذار است.

روح‌الامینی گفت: با توجه به الگوی تحول نظام اداری، توقع این است که خدمات اولویت‌دار در دولت سیزدهم مورد توجه فعالانه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تغییر نرخ سوخت، نحوه سوخت‌رسانی و صدور کارت سوخت و... باید از سوی شورای راهبری توسعه مدیریت در صنعت نفت مدیریت و چالش‌های آن رفع شود.

معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به موضوع ترکیب و تغییر در شورای تحول اداری اظهار کرد: با توجه به الگوی تحول نظام اداری کارهای اصلاحی روی این شورا انجام شده است.

روح‌الامینی ادامه داد: توقع ما این است که تغییرات ایجادشده منجر به آن شود تا نشست‌های حداقل دو ماهه با موضوع خدمات اولویت‌دار مانند سوخت‌رسانی تشکیل شود.

کد خبر 636656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =