بازدید استاندار خوزستان از تأسیسات فرآورش و نمک‌زدایی شرکت نفت و گاز اروندان

استاندار خوزستان از تأسیسات فرآورش و نمک‌زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، علی‌اکبر حسینی محراب روز جمعه (ششم بهمن‌ماه) از تأسیسات فرآورش و نمک‌زدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان بر ضرورت افزایش تولید در این شرکت تأکید کرد و گفت: موفقیت‌های کسب‌شده در حوزه افزایش تولیدات نفتی حاصل تلاش‌های متخصصان و نیروهای بومی است که برای نظام اعتبار و افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

استاندار خورستان با اشاره به اهمیت توسعه میدان‌های نفتی مشترک در منطقه غرب کارون اظهار کرد:  این سرمایه ملی کشور است و این سرمایه باید مدیریت شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

در این‌ بازدید عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان نیز گزارشی از روند تولید میدان‌های غرب کارون و افزایش استخراج نفت از میدان‌های مشترک ارائه کرد و گفت: در ماه‌های اخیر میدان‌های سپهر و جفیر در مدار تولید قرار گرفتند و هم‌اکنون روزانه ۳۰ هزاربشکه نفت این میدان‌ها به تأسیسات فرآورشی غرب کارون ارسال می‌شود و یک ردیف از سه ردیف ۵۵ هزار بشکه‌ای این تأسیسات برای این دو میدان تخصیص داده شده است.

کد خبر 636753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =