تحویل ۴ میلیارد مترمکعب گاز بیشتر به خطوط سراسری از ابتدای ۱۴۰۲/ گاز هیچ مشترکی قطع نشده است

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴ میلیارد مترمکعب گاز بیشتر به خطوط سراسری تزریق شده است، گفت: تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۲۸ میلیون مترمکعب گاز بیشتر (با افزایش ۱۴ درصدی) به بخش نیروگاهی و روزانه ۱۰ میلیون مترمکعب بیشتر از این سوخت پاک (افزایش ۷ درصدی) به صنایع عمده تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، سعید عقلی امروز (شنبه، هفتم بهمن‌ماه) در حاشیه دیدار وزیر نفت از مرکز مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: با برنامه‌هایی که در بخش‌های تجاری، خانگی و صنایع غیرعمده اجرا کرده‌ایم و در عین حال پیش‌بینی‌ها و عملیات‌هایی که در زمینه‌ تولید بیشتر گاز انجام شده، از ابتدای امسال حدود ۴ میلیارد مترمکعب گاز بیشتر نسبت به پارسال تحویل خطوط گازرسانی برای استفاده در بخش‌های مختلف شده است.

وی افزود: با پیش‌بینی پاداشی که برای مشترکان خانگی گذاشته شده، مصرف گاز حدود ۶ درصد در کل سال در بخش خانگی کمتر بوده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در همه نقاط کشور به‌ویژه در بخش انتهایی شبکه گازرسانی که هم‌اکنون در فصل یخبندان هستند، توانسته‌ایم در بالاترین فشار گاز را تحویل مشترکان در این شهرها بدهیم.

عقلی تصریح کرد: نسبت به پارسال در ایام سرد کاهش دمای کمتری را داریم و توانسته‌ایم گاز بیشتری را در بخش‌های مختلف تأمین کنیم و هم‌اکنون هیچ نقطه‌ای با قطعی گاز روبه‌رو نیست.

کد خبر 636815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =