پیام وزیر نفت به خانواده‌های کارکنان درگذشته سوانح صنعت نفت ابلاغ شد

پیام وزیر نفت خطاب به خانواده های مرحوم تنگستانی و پورحسن که در سوانح مناطق عملیاتی جان خود را از دست داده‌اند توسط جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت به بازماندگان و خانواده‌های آنها ابلاغ شد.

به گزارش شانا، جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت در ایام ماه رجب و میلاد امیرالمؤمنین با حضور در منزل همکاران که در سوانح مناطق عملیاتی آسمانی شدند ضمن تجدید دیدار با خانواده‌های این عزیزان، پیام جواد اوجی، وزیر نفت را به خانواده‌های شادروان مهران تنگستانی و رضا پورحسن ویشکایی ابلاغ کردند.

بنا بر این گزارش، در بخشی از پیام جواد اوجی، خطاب به خانواده‌های مرحوم تنگستانی و پورحسن آمده است:‌ «ما مدیون همت و تلاش مردان قهرمان و شجاعی از قافله انسان‌های شریف، سختکوش، متخصص و متعهدی هستیم که در سنگر توسعه و پیشرفت برای کشور و مردم خود جنگیدند و آثار ماندگار زیادی را در صنعت نفت کشور از خود به یادگار گذاشتند.

فقدان این عزیز از دست رفته را به نشان همدردی و همدلی به همسر گرامی و فرزندان عزیزش تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال رحمت و غفران الهی را برای آن همکار گرامی‌مان مسئلت دارم.»

در این دیدار که روز یکشنبه (هشتم بهمن‌ماه) انجام شد پیام کهتری، مشاور وزیر نفت و مدیرکل دفتر وزارتی به نمایندگی از جواد اوجی، وزیر نفت، به همراه حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی، مشاور وزیر نفت در امور قرآنی و اقامه نماز، همچنین مظاهر انصاری، مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت، علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی حضور داشتند و بر راهبرد وزارت نفت مبنی بر تقویت ارتباط مستمر با خانواده‌های این عزیزان تأکید کردند.

حجت‌الاسلام شاهانی، مشاور وزیر نفت در این دیدار با اشاره به اینکه این کارکنان برای پیشرفت کشور ایثارگری کرده و جان خود را فدا کرده‌اند، اظهار کرد: در روزهای ولادت پربرکت حضرت علی (ع) باید به مشی و مسلک آن حضرت نیز عمل کرد که از ویژگی‌های آن امام، همدردی با داغ‌دیدگان و بازماندگان بود و بر این اساس وظیفه خود دانستیم تا در منزل آن دو مرحوم حضور یابیم.

شادروان مهران تنگستانی از کارکنان عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بود که تیرماه ۱۴۰۰ در حادثه انفجار خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش درگذشت.

شادروان رضا پورحسن ویشکایی نیز از کارکنان عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران بود که اسفندماه ۱۴۰۰ حین انجام وظیفه در سکوی نفتی سلمان منطقه لاوان به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 636949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =