ارائه گزارش عملکرد مثبت وزارت نفت به مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از دانش‌بنیان‌ها

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در بازدید مقام معظم رهبری از غرفه وزارت نفت در نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه حمایت از دانش‌بنیان‌ها ارائه کرد.

به گزارش شانا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی روز دوشنبه (نهم بهمن‌ماه) در بازدید مقام معظم رهبری از غرفه وزارت نفت در نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی در حسینیه امام خمینی (ره) ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دولت در حوزه حمایت از دانش‌بنیان‌ها و رشد فعالیت شرکت‌های فناور و سیاستگذاری‌های انجام‌شده، در مورد فعالیت‌های وزارت نفت در این حوزه نیز توضیحاتی به مقام معظم رهبری ارائه کرد.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست وزارت نفت در اجرای برنامه «تولید بار اول اقلام راهبردی» طی دو دوره متوالی افزود: این وزارتخانه همچنین امسال موفق به کسب رتبه نخست حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان شده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت گسترده از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها و ورود آنها برای کمک به حل مشکلات فناورانه صنعت نفت را از بهترین نمونه‌های همکاری صنعت و دانشگاه توصیف و اظهار کرد: در مجموع با وزارت نفت برای مدت پنج سال در حجم تقریبی ۲ میلیارد دلار توافق‌نامه امضا شده است، این توافق‌نامه‌ها و قراردادها مابین وزارت نفت با شرکت‌های دانش‌بنیان در هفت گروه کالایی اتفاق افتاد.

کد خبر 636966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =