تعامل مطلوبی بین وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان برقرار است

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری با اشاره به قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری میان شرکت‌های دانش‌بنیان نفتی و وزارت نفت گفت: تعامل مطلوبی بین وزارت نفت و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف مانند حوزه گاز و به‌تازگی در حوزه‌های تجهیزات، بهره‌وری، بهینه‌سازی و... برقرار شده است.

به گزارش شانا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی امروز (چهارشنبه، ۲۰ دی‌ماه) در حاشیه نشست هیئت‌ دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رئیس مجلس ملی تاجیکستان در سفر به ایران بازدید مفصلی از نمایشگاه نوآوری و فناوری ایران داشت، اظهار کرد: وی در این بازدید نظرش درباره پیشرفت‌های ایران تغییر کرد و بسیار به همکاری با کشور علاقه‌مند شد.

وی افزود: رئیس مجلس ملی تاجیکستان در این سفر بیان کرد تا دو ماه آینده نشستی در این کشور با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه کشاورزی، سلامت و معدن برگزار شود که این نشست تا پیش از پایان سال برگزار خواهد شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری درباره قرارداد ۵۰۰ میلیون دلاری میان شرکت‌های دانش‌بنیان نفتی و گازی تصریح کرد: این توافقنامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت ملی گاز ایران امضا شد که در ۱۲ گروه کالایی کلان و سامانه، تعریف موضوع شده است و ارزش آن به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد.

دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد:‌ تعامل مطلوبی بین وزارت نفت در حوزه‌های مختلف مثل بخش گاز و به‌تازگی در حوزه‌های تجهیزات، بهره‌وری، بهینه‌سازی، تکمیل زنجیره ارزش در حوزه گاز انجام و قراردادهای آن آغاز شده است که امیدوارم پیش از پایان این دولت نتایج آن حاصل شود.

کد خبر 635998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =