امضای ۸ قرارداد تأمین قطعات با دانش‌بنیان‌ها در شرکت نفت و گاز گچساران

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ۸ قرارداد خرید قطعات با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، هشت قرارداد خرید قطعات مورد نیاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گاز گچساران، سید مهدیا مطهری، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج و برخی از مسئولان استانی امضا شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت گاز گچساران گفت: این قراردادها با شرکت‌های دانش محور با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد تومان امضا شده است.

کمالی با بیان اینکه امروزه ۷۵ درصد قطعات مورد نیاز بهره‌برداری نفت و گازگچساران، از سوی شرکت‌های داخلی تأمین می‌شود افزود: بسیاری از قطعات که در انحصار چند شرکت خارجی بود هم‌اکنون بومی‌سازی شده و از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۴ هزار قلم کالا با ارزش ۸ هزار میلیارد ریال خریداری شده است.

وی با اشاره به توسعه ارتباط با دانشگاه‌ها بیان کرد: برای استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان تفاهم‌نامه‌هایی با این دانشگاه‌ها امضا شده است.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران هم در این باره گفت: درب شرکت ملی نفت ایران به روی همه شرکت‌های دانش‌بنیان باز است و این شرکت از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه یاسوج هم با بیان اینکه دفتر شرکت بهره‌بردای نفت وگاز گچساران در دانشگاه یاسوج راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: امروز از سه طرح دانش‌بنیان که با همت متخصصان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران طراحی‌شده رونمایی شد.

کد خبر 637447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =