برگزاری قرعه‌کشی جوایز ۲۰ میلیونی مشترکان کم‌مصرف گاز در خراسان رضوی

آیین قرعه‌کشی دور نخست جوایز ۲۰ میلیون تومانی پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز در خراسان رضوی با حضور وزیر نفت و جمعی از مردم در مشهد برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در این آیین که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور جواد اوجی وزیر نفت، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، مجید چگنی معاون وزیر نفت در امور گاز در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت مشهد برگزار شد، ۳۳۳ مشترک کم‌مصرف گاز در دوره دی ماه امسال به قید قرعه مشخص شدند.

حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در ابتدای مراسم قرعه‌کشی گفت: مشترکانی که با ثبت نام در سامانه Egas.ir/pooyesh آگاهانه و مشارکت‌محور، مصرف گاز را در زمستان امسال ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهش دهند، در قرعه کشی جوایز ۲۰ میلیون تومانی شرکت داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این پویش که با همکاری صنایع، استانداری، وزارت صمت و شرکت گاز در حال اجراست، صرفه‌جویی بخش خانگی در مصرف گاز و تحویل این گاز به واحدهای تولیدی صنعتی است، اظهار کرد: یکی از جوایز این طرح، بخاری با بازده بالاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: هرچه مشارکت مردمی در این طرح بیشتر باشد، پایداری گاز در بخش صنعت و به نوعی تولید و اشتغال استان در ایام اوج سرما پایدارتر خواهد ماند.

بنا بر این گزارش، وزیر نفت از پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز در خراسان رضوی به‌عنوان یک طرح مبارک و فرخنده نام برد و از شرکت ملی گاز ایران برای اجرای آن، قدردانی کرد.

خراسان رضوی با دو میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز پس از تهران، بیشترین حجم مشترک خانگی گاز را در کشور دارد.

حسب دستور معاون مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، اجرای طرح در استان خراسان رضوی به طور کامل رصد و ارزیابی شده و سپس این طرح در برخی استان‌ها اجرا خواهد شد.

کد خبر 637504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =