افتتاح همزمان ۳ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از افتتاح سه جایگاه عرضه سوخت مایع همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در آیین بهره‌برداری از این جایگاه‌ها گفت: با بهره‌برداری از این سه جایگاه در دهه مبارک فجر، شمار جایگاه‌های فعال این منطقه به ۱۶۰ باب رسید.

وی درباره این جایگاه‌های تازه‌تأسیس گفت: یک جایگاه عرضه سوخت در تقاطع خیابان چمن و فداییان اسلام مشهد، یک جایگاه در بزرگراه چراغچی این شهر و جایگاه دیگر در بلوار امام رضا (ع) نیشابور به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: ۳۹ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی و فرآورده‌های نفتی دیگر در حال ساخت در منطقه وجود دارد که تا پایان امسال دو جایگاه در شهرهای فریمان و نیشابور به بهره‌برداری خواهد رسید.

اصغری تأکید کرد: با توجه به نقش جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم با هدف کاهش ازدحام و شلوغی جایگاه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و با توجه به اشتغال‌زایی جایگاه‌های سوخت، احداث جایگاه‌ها در کلانشهر مشهد و شهرستان‌های تابع در اولویت کار قرار گرفته است.

کد خبر 637855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =