افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین منطقه خراسان رضوی/ توزیع ۹۵ تن گاز مایع به موکب‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از رشد ۱۳ درصدی مصرف بنزین و توزیع ۹۵ تن گاز مایع در منطقه خراسان رضوی در روزهای پایانی ماه صفر هم‌زمان با ایام شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

علی‌اصغر اصغری به خبرنگار شانا گفت: در فاصله روزهای پانزدهم تا بیست‌وپنجم شهریورماه، در مجموع ۷۳ میلیون لیتر (به صورت میانگین روزانه ۶.۶ میلیون لیتر) در منطقه خراسان رضوی بنزین توزیع شد که این عدد در مقایسه با ایام عادی سال، حدود ۱۳ درصد رشد یافته است.

وی همچنین از توزیع ۹۵ تن گاز مایع به موکب‌ها خبر داد و تصریح کرد: حدود ۸ هزار و ۵۰۰ سیلندر گاز مایع در این ایام بین موکب‌های مستقر در محورهای مواصلاتی و شهر مشهد مقدس توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تأکید کرد: در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۵ شهریورماه امسال همچنین ۶ میلیون لیتر سوخت ATK موردنیاز شرکت‌های هواپیمایی توزیع شد.

اصغری تصریح کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده‌شده برای ایام شهادت امام رضا (ع) همه تلاش ما این بود که زائران و مسافران در آرامش کامل باشند، دو دستگاه پمپ بنزین سیار را آماده کرده بودیم و چهار دستگاه خودروی سوخت‌رسان سیار نیز اعزام شده بود که به‌دلیل آماده بودن پمپ‌بنزین‌ها، نیاز به استفاده از این تجهیزات نداشتیم.

وی با اشاره به ۴۰۰ بازدید میدانی از مجاری عرضه در این ایام گفت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس‌جمهور، وزیر کشور و معاون اجرایی وزیر نفت برگزار شد، عملکرد سوخت‌رسانی منطقه خراسان رضوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مطلوب ارزیابی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: خوشبختانه سوخت‌رسانی امسال بدون کمترین وقفه انجام شد و هیچ‌گونه خرابی در جایگاه‌ها وجود نداشت.

کد خبر 630458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =