۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
  • کد خبر: 475542
مصرف بنزین خراسان رضوی ۱۱ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در این باره اظهار کرد: مصرف بنزین منطقه خراسان رضوی در این مدت ۵۲۵ میلیون و ۶۹۵ هزار لیتر بوده که این مقدار نسبت به بازه زمانی سال گذشته با ۴۷۲ میلیون و ۷۰۳ هزار لیتر، حدود ۱۱ درصد رشد یافته است.

وی تأکید کرد: بیشترین میزان مصرف بنزین در این بازه زمانی مربوط به دوم فروردین ماه با ۶ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر و کمترین مصرف مربوط به ۱۴ فروردین ماه با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به تأکید استفاده از کارت سوخت شخصی در قانون بودجه ۱۴۰۲، مالکان خودروهایی که برای نخستین بار پلاک نصب کرده‌اند، اما کارت هوشمند سوخت خود را امسال دریافت نکرده‌اند، لازم است برای بررسی آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و در صورت نیاز درخواست خود را ثبت کنند.

اصغری تصریح کرد: مالکان خودرو در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست صدور المثنی ثبت کنند و افرادی که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به سایت‌های Post.ir و Epolice.ir مراجعه یا با مرکز پاسخگوئی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

وی یادآور شد: پس از پایان ۶۰ لیتر سهمیه در کارت سوخت شخصی، ماهانه ۱۵۰ لیتر بنزین نیز با نرخ سه هزار تومان قابل استفاده است که در ابتدای هر ماه شارژ می‌شود و قابل ذخیره‌ کردن نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی به ساماندهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع منجر خواهد شد، تأکید کرد: اگرچه کارت‌های آزاد در همه مجاری عرضه سوخت موجود است، اما توصیه بر استفاده از کارت سوخت شخصی است.

کد خبر 475542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =