۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
  • کد خبر: 471942
شمار جایگاه‌های منطقه خراسان رضوی به ۱۵۰ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از گشایش یک جایگاه در کیلومتر ۱۸ فاروج به قوچان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های منطقه خراسان رضوی به ۱۵۰ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری در آیین افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه «۴۱۱» که با حضور فرماندار و نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، از تلاش‌ها و همکاری مالکان مجاری عرضه و شرکت‌های زنجیره‌ای صاحب‌نشان در سوخت‌رسانی بدون وقفه در این ایام قدردانی کرد و گفت: اگرچه کارت‌های آزاد در تمامی مجاری عرضه موجود است، با توجه به لزوم سامان‌دهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها و بهبود نظام توزیع با کارت‌های شخصی، توصیه ما به هموطنان استفاده از کارت سوخت شخصی است.

وی همچنین از افتتاح دو جایگاه دیگر در مشهد و فریمان خبر داد و افزود: این جایگاه تازه‌تأسیس با مساحت ۱۲ هزار مترمربع افتتاح شده و زمینه اشتغال‌زایی را برای هشت نفر در جایگاه و ۵۰ نفر در مجتمع رفاهی ساخته‌شده فراهم کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر تعداد زیادی مجاری عرضه در این استان به بهره‌برداری رسیده است که با راه‌اندازی آنها بسیاری از کمبودها در این زمینه در نقاط مختلف برطرف شده است.

اصغری با تأکید بر اینکه با افتتاح این جایگاه، تعداد جایگاه‌های ناحیه قوچان به ۱۱ باب رسیده است، افزود: این جایگاه دارای ۶ سکو، ۱۲ دیسپنسر و ۱۸ نازل است و با توجه به قرارگیری آن در مسیر رفت‌وآمد مردم و به خصوص زائران حرم امام هشتم (ع) حائز اهمیت است و افزون بر این بسیاری از مشکلات محلی را نیز حل می‌کند.

کد خبر 471942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =