جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز/ نقشه‌ها و آرزوهای شوم دشمنان نقش بر آب شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی از تلاش‌های همکاران در صنعت نفت و گاز به‌ویژه همکاران در شرکت انتقال گاز که مانع بروز اختلال در خدمت‌رسانی به هموطنان شدند، قدردانی کرد.

به گزارش شانا، متن پیام مجید چگنی به شرح زیر است:

«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّهَ عَزَّ و جلَّ» امام رضا (ع)

هر که از عمل نیک مردم تشکر نکند، از خداوند عزّ و جلّ هم تشکر نکرده است.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ایجاد تنش، ناامنی، تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم استفاده می‌کنند و برای رسیدن به این هدف پلید به هیچ‌یک از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نبوده و امنیت انسان‌ها را قربانی منافع ددمنشانه خود می‌کنند. در برهه کنونی نیز در آستانه برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و در پی حضور حماسی و معنادار هم‌وطنان عزیز در راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم با هدف القای ناکارآمدی و ایجاد نارضایتی عمومی و به تبع آن تأثیرگذاری بر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، در بسته‌ای عملیاتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای، بامداد چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه، در اقدامی تروریستی، خطوط لوله سراسری انتقال گاز را آماج هدف شوم خود قرار دادند. لیکن مردمان هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی دوشادوش خدمتگزاران همانند گذشته تمام نقشه‌ها و آرزوهای شوم آنان را نقش بر آب کردند.

اینجانب اقدام‌های فوری و مؤثر همه همکاران گرامی در صنعت پرافتخار نفت و گاز کشور به‌ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت انتقال گاز ایران برای جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز را ارج نهاده و از تلاش شبانه‌روزی آنان تشکر و قدردانی می‌کنم. امید دارم این‌گونه حوادث، در کنار درس‌آموزی‌ها و تجربه‌اندوزی‌ها، اصول مدیریت مؤثر بحران‌ها را در تمام سطوح کارکنان تقویت و تحکیم کرده و عزم ما را در جهاد ارزشمند تأمین پایدار انرژی مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی و کشور عزیزمان، راسخ‌تر کند. از درگاه خداوند متعال سلامت، پایندگی و توفیق تداوم خدمت به ایران عزیز اسلامی را برای همگان خواهانم.»

کد خبر 637857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =