عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی سبب افزایش تولید صنایع تکمیلی و آرامش بازار شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به افزایش خیره‌کننده تأمین مواد اولیه و خوراک مورد نیاز صنایع پایین‌دستی و تکمیلی در سال ۱۴۰۲، گفت: اجرای راهبرد عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی سبب افزایش تولید، ایجاد امنیت و آرامش در بازار شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد علمی صنعتی (CDIE) اظهار کرد: حمایت از تولید داخل و رونق فعالیت‌های واحدهای تولیدی در حوزه صنایع پایین‌دستی از راهبردهای مهم شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سیزدهم است.

وی یادآور شد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزون بر تأمین مواد اولیه و خوراک مورد نیاز صنایع پایین‌دستی و تکمیلی که در امسال رشدی خیره‌کننده داشته، با اجرای راهبرد عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی سبب افزایش تولید، ایجاد امنیت و آرامش در بازار شده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: همگرایی و همکاری میان شرکت‌های فعال در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی سبب یکپارچگی و ثبات بازار می‌شود و شرکت‌ها نباید سودای واسطه‌گری داشته باشند.

شاهمیرزایی با اشاره به ضرورت ایجاد نوآوری و پژوهش در حوزه صنایع پایین‌دستی کشور افزود: خوشبختانه با همکاری و تلاش‌های شرکت‌ها و صنایع در تأمین نیازهای فناورانه خود از داخل، شاهد خودکفایی کشور در حوزه دانش‌فنی هستیم.

وی ادامه داد: باید زمینه توسعه متوازن و تکمیل زنجیره ارزش از سوی صنایع پتروشیمی مورد توجه قرار گیرد تا با تنوع تولید گریدهای جدید نیاز بخش‌های مختلف صنایع پایین‌دستی تأمین شود.

نخستین رویداد صنعتی - علمی «CDIE2024» از ۲۶ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مشارکت سازمان غذا و دارو، وزارت صمت و نیز فعالان حوزه شوینده و محصولات آرایشی و بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 637862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =