آموزشگاه تخصصی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از گشایش آموزشگاه تخصصی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید هدف از احداث این آموزشگاه را که همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با نام «آموزشگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید، ارتقای سطح کیفی دانش و مهارت‌های کارکنان با برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی اعلام کرد.

وی در این باره گفت: ساختمان این آموزشگاه دارای کارگاه‌های فنی مهندسی، طرح کهاب، اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل، سامانه هوشمند سوخت و مدیریت سایبری، همچنین سالن آموزش است و در مساحت ۲۷۰ مترمربع احداث شده است.

مدیر منطقه آبادان افزود: طبق تقویم آموزشی این منطقه در نظر است دوره‌های آموزشی برای رانندگان نفتکش و گازکش تحت پیمان‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی این منطقه، همچنین ناظران و گروه‌های پشتیبانی از تجهیزات فنی جایگاه‌ها، مالکان و کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت در این مرکز آموزشی برگزار شود.

بر پایه این گزارش، آموزشگاه تخصصی جدید شهر آبادان در خیابان شهیدمنتظری جنب ساختمان شماره ۲ ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، روبه‌روی پایگاه مقاومت بسیج سپاه آبادان واقع است.

کد خبر 637865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =