پالایشگاه آبادان و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت پالایش نفت آبادان و بانک تجارت برای توسعه همکاری‌ها و اعطای تسهیلات مختلف تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت آبادان، این تفاهم‌نامه همکاری با حضور نمایندگان بانک تجارت استان خوزستان در ساختمان مرکزی این شرکت بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان و غلامرضا پرستش، مدیر بانک تجارت شعبه استان خوزستان به امضا رسید.

مدت اجرای این تفاهم‌نامه یک ساله تعیین شده و با نظر دو طرف قابل تمدید است. بر پایه این تفاهم‌نامه، برای نخستین بار بسته ارزش پیشنهادی حقوق‌بگیران در قالب دو طرح تسهیلاتی «کارنووام» و «تسهیلات تسریعی» به مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در این نشست به پیشینه همکاری میان این دو بنگاه اقتصادی اشاره کرد و گفت: پالایشگاه آبادان در دو سال اخیر و در دولت سیزدهم تلاش کرده است در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه توجه به منابع انسانی سرآمد باشد.

وی افزود: ما تلاش کردیم از ظرفیت بانکی برای تقویت قدرت خرید کارکنان بهره ببریم و به‌دنبال جلب رضایت آنها بوده‌ایم و با وجود پیشنهادهای متنوع از سوی مؤسسه‌های مالی مختلف، درصدد حفظ ارتباط با بانک تجارت هستیم، اما در مقابل از این بانک عامل انتظار داریم پیشنهادها را صادقانه مطرح کند و بر وعده‌های خود پایبند بماند.

مدیر بانک تجارت شعبه استان خوزستان نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: شرکت پالایش نفت آبادان از مشتریان خوب بانک تجارت است و با تفاهم‌نامه یا بدون آن خود را ملزم به معرفی محصولات جدید بانکی به آنها می‌داند و همواره در جهت جلب رضایت دوسویه کوشیده است.

وی با یادآوری اینکه این تفاهم‌نامه و مفاد درج‌شده در آن قرار است برای نخستین بار در قالب طرح ابداعی این بانک برای تعامل با شرکت‌های تولیدی مطرح شود، افزود: با توجه به اجرای این طرح برای نخستین بار، بدون شک مشکلاتی وجود خواهد داشت که با همکاری دوسویه رفع و طرحی مطالعه‌شده و رضایت‌بخش حاصل می‌شود.

پرستش با بیان اینکه آبادان شهری است که سراسر کشور خود را مدیون آن می‌دانند، ابزار امیدواری کرد این تفاهمنامه در تهران نیز پذیرفته و بستر اجرایی آن فراهم شود.

کد خبر 637869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =