۴ جایگاه عرضه سوخت در فارس به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از بهره‌برداری همزمان چهار جایگاه عرضه سوخت در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع فارس به ۳۲۶ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه «بهار شیراز» در کیلومتر ۳۰۷ آزادراه اصفهان - شیراز گفت: به‌طور همزمان با این جایگاه، سه جایگاه دیگر نیز در آزادراه شیراز – اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این جایگاه که با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید، بنزین و نفت‌گاز را از طریق ۱۶ نازل  به مردم ارائه خواهد کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: اجرای طرح کهاب و دیسپچینگ از جمله امکانات موجود در این جایگاه تازه‌تأسیس است.

طاهری مکان‌یابی اصولی و منطقی مجاری عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی را از برنامه‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در توسعه و تسریع فرآیند سوخت‌رسانی به مردم برشمرد و افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، فرآیند سوخت‌رسانی در این آزادراه تسریع خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت‌ها و نقش جایگاه‌های سیار کانتینری در تسریع فرآیند سوخت‌رسانی به‌ویژه در محورهای مواصلاتی اظهار کرد: از این چهار جایگاه، سه باب آن به‌صورت سیار و کانتینری در آزادراه یادشده در فواصل مشخصی نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر منطقه فارس تصریح کرد: این سه جایگاه در کیلومترهای ۱۷۲، ۱۹۷ و ۲۴۴  آزادراه اصفهان - شیراز با هشت نازل سوخت فعالیت خود را آغاز کردند.

طاهری تأکید کرد: از ابتدای آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم تاکنون، ۳۱ جایگاه سوخت در استان فارس به بهره‌برداری قرار گرفته است.

کد خبر 638117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =