درخشش پژوهشگران شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در جشنواره خوارزمی

پژوهشگران شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در بخش طرح‌های توسعه‌ای در سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی برگزیده و قدردانی شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، آیین پایانی و اعطای جوایز برگزیدگان جشنواره‌های خوارزمی روز سه‌شنبه (هشتم اسفندماه) در محل سالن اجلاس سران جمهوری اسلامی برگزار و از ۲۰ برگزیده سه جشنواره بین‌المللی، جوان و فناوری و نوآوری خوارزمی قدردانی شد.

سیدمحمود هاشمی‌هزاوه با ارائه طرح دستیابی به دانش‌ فنی ساخت کاتالیست روپک با استفاده از رادیوم بازیابی‌شده، رتبه دوم و مرضیه حمیدزاده با ارائه طرح تولید کاتالیست اتیلن اکسید، رتبه سوم را از شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در طرح‌های توسعه‌ای در گروه تخصصی فناوری‌های شیمیایی در سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی دریافت کردند.

جشنواره بین‌المللی خوارزمی در چهار محور اصلی پژوهش‌های بنیادی، طرح‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و فناوری و ابتکار و در ۱۸ گروه تخصصی شامل زیست فناوری، امنیت غذایی، بحران آب و کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع و مدیریت هوشمند فناوری، مواد، متالوژی، نانوفناوری، فناوری اطلاعات، عمران، معماری و شهرسازی، هوافضا، هنر، فناوری‌های شیمیایی، هوش محاسباتی و فناوری کوانتوم، مکانیک، برق و کامپیوتر و طرح موفق در تولید ملی برگزار می‌شود.

کد خبر 638144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =