توانایی بازتولید روزانه ۲۰ میلیون مترمکعب گاز از مخازن ذخیره‌سازی گاز

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با هدف بررسی میدانی و پایش وضع و پایداری تولید گاز با حضور در منطقه عملیاتی خانگیران گفت: تا پایان فصل سرما قادر خواهیم بود روزانه ۲۰ میلیون مترمکعب گاز از بخش ذخیره‌سازی‌شده بازتولید داشته باشیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، مهدی حیدری روز جمعه (۱۱ اسفندماه) در بازدید از منطقه عملیاتی خانگیران از تولید حداکثری گاز این شرکت برای تأمین نیاز ۶ استان شمال شرق و شمالی کشور خبر داد.  

 وی با اشاره به ذخیره‌سازی هوشمندانه در ماه‌های نخست سال بیان کرد: هم‌اکنون تا پایان فصل سرما قادر خواهیم بود روزانه ۲۰ میلیون مترمکعب از بخش ذخیره‌سازی‌شده بازتولید داشته باشیم.
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران افزود: همدلی همکاران در شرکت‌های تابع در بخش‌های ستادی و عملیاتی باعث شده با همه ظرفیت تولیدی به تعهدهای خود در قبال ملت ایران عمل کنیم.
 
حیدری با اعلام اینکه حضور میدانی فرصت کاوش و بررسی چالش‌های تولید می‌دهد، گفت: مدیران با بودن در مناطق عملیاتی در کنار همکاران باعث ایجاد نقطه عطفی در تعامل مدیریت و کارکنان می‌شوند و انگیزه‌های طرفین برای فعالیت دوچندان می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی به‌دلیل گستردگی فعالیت این شرکت در ۱۴ استان کشور و لزوم حضور مدیران در مناطق عملیاتی، بازدید از شرکت‌های تابع را در برنامه روزهای پایانی قرار داده  است و به این وظیفه و تعهد خود به‌خوبی عمل می‌کند.

کد خبر 638251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =