فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی بنیان‌های تولیدی و صنعتی را تقویت می‌کند

عضو دفتر مقام معظم رهبری گفت: مراکز بهداشت و درمان و دیگر خدماتی که واحدهای صنعتی ایجاد می‌کنند باعث تقویت و تحکیم بنیان‌های تولیدی و صنعتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، حجت‌الاسلام سید مظاهر حسینی امروز (چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه)، در نخستین نشست دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی، با تأکید بر اینکه از درس‌های مهم اخلاقی که بزرگان دین توصیه زیادی به آن کرده‌اند، پرهیز از خشنود شدن از تعاریف دیگران نسبت به خود است، اظهار کرد: بهترین و ظریف‌ترین کار، بخشش در کنار داشتن اخلاص است به این معنا که از خودت بگذر که این کار هر شخصی هم نیست، در زمینه مسئولیت اجتماعی هم باید خالصانه کار کرد.

وی خطاب به دبیران مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: بهره‌مندی ساکنان بومی از جاده‌سازی، مراکز بهداشت و درمان و دیگر خدماتی که واحدهای صنعتی ایجاد می‌کنند باعث تقویت و تحکیم بنیان‌های تولیدی و صنعتی می‌شود، ضمن اینکه دعای خیر مردم همواره پشت سر اجراکنندگان است.

عضو دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تأثیرگذاری پیروی از دیدگاه «آموزش ماهیگیری به جای ماهی دادن»، خطاب به مسئولان مسئولیت اجتماعی صنعت نفت گفت: جوانان منطقه را رصد کنید و برای آنان کلاس‌های آموزشی بگذارید.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: جوانان منطقه را آموزش بدهید و پس از توانمند کردن استخدام کنید، بدانید اگر سرمایه را میان فقرا پخش کردید برای سرمایه خود امنیت ایجاد می‌کنید، در غیر این صورت باید دمادم هوای کسانی را داشته باشید که از مال شما نگهبانی دهند.

نخستین نشست دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بابک دارابی، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، حجت‌الاسلام سید مظاهر حسینی، عضو دفتر مقام معظم رهبری و مشاوران و دبیران صنعت پتروشیمی در سالن همایش شهید آوینی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

کد خبر 638763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =