تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت فرا رسیدن سال نوی شمسی

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در پیامی سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش شانا، در متن پیام علی فروزنده آمده است:

صنعت نفت ایران، سال ۱۴۰۲ را به‌رغم عنادورزی دشمنان نظام مقدس جمهوری  اسلامی در زمینه تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ملت شریف ایران، با موفقیت پشت‌سر گذاشت. بدون تردید کارکنان و مدیران این صنعت بنیادین با استعانت از ذات احدیت، در سایه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و با پیروی از رهمنون‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب توانستند بر بحران‌های موجود چیره شوند و در انجام تکالیف و مأموریت‌های خود موفق عمل کنند و در پیشگاه ملت شریف ایران سربلند بیرون بیایند.

افزایش تولید و صادرات نفت، بهره‌برداری از پروژه‌های ملی مانند آغاز برداشت از فاز ۱۱ پارس ­جنوبی و میدان‌های سپهر و جفیر، عبور بدون دغدغه از زمستان و تأمین پایدار گاز در این فصل از سال، همچنین واکنش‌های جهادی در زمینه ترمیم خطوط آسیب‌دیده انتقال گاز و رفع اختلال سامانه سوخت در رویارویی با اقدام‌های خرابکارانه دشمن، نمونه‌هایی از عملکرد موفقیت‌آمیز تلاشگران صنعت نفت ایران در سال ۱۴۰۲ بوده است.

در این میان همکاران شما در اداره‌ کل روابط‌ عمومی وزارت نفت نیز با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری در اختیار، همانند «شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی» (شانا)، هفته‌نامه دیرپای «مشعل» و ماهنامه بین‌المللی «ایران پترولیوم» و ساخت فیلم‌­های سینمایی و مستند و تدوین و انتشار کتاب‌­هایی در زمینه تاریخ شفاهی، تک­‌نگاری، داستان کوتاه و رمان همواره کوشیده‌اند علاوه بر اینکه اخبار صنعت نفت را در حوزه‌های مختلف با دقت و سرعت بازتاب ­دهند تا افزون بر آگاهی‌بخشی به مخاطبان، از سرایت آتش شایعات به بدنه جامعه پیش‌گیری و دشمنان را ناامید کنند، با تولیدات هنری فاخر و ارزشمند، زمینه ارتباط هر چه بیشتر افکار عمومی با وظایف و عملکرد و دشواری‌­های کار در صنعت نفت را فراهم کنند.

حرکتی خطیر که انتظار می‌رود در سایه حسن‌نظر و راهنمایی‌های شما بزرگواران دقیق‌تر و شایسته‌تر از همیشه استمرار یابد. اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۹ اسفندماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت، آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت را که با قدوم ماه مبارک رمضان مزین شده، به شما همکاران گرامی و خانواده‌های محترم شادباش می‌گویم و سالی سرشار از تندرستی و موفقیت برای‌تان آرزومندم.

کد خبر 639119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =