کشف یک دستگاه تانکر حامل نفت سرقتی در منطقه عملیاتی آغاجاری

سرپرست اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری گفت: یک دستگاه تانکر حامل ۲۵هزار لیتر نفت خام سرقتی از سوی حراست شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری کشف و توقیف شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری، ابراهیم سهیلی با اعلام این خبر بیان کرد: با هدف حفاظت و صیانت از تولید و مقابله جدی و همه‌جانبه با پدیده سرقت نفت عوامل گشت خودرویی حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری حین گشت‌زنی در محور امیدیه به دیلم با مشکوک‌شدن به یک دستگاه تانکر حامل مواد نفتی با اتخاذ تدابیر حفاظتی، تانکر موصوف را در مبادی ورودی شهرستان امیدیه متوقف کردند.

وی افزود: به‌منظور بررسی‌های فنی و تشخیص نوع نفت سرقتی این خودرو به سایت اداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری هدایت و نمونه نفت سرقتی به آزمایشگاه شیمیایی ارسال شد.

سرپرست اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: با توجه به تطابق نفت سرقتی با نفت یکی از میدان‌های زیر پوشش مناطق نفت خیز جنوب، موضوع به مراجع ذیصلاح در شهرستان امیدیه ارجاع شد.

 سهیلی در پایان اعلام کرد: با شکایت اداره حراست شرکت نفت و گاز آغاجاری در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه پرونده با هدف بررسی و شناسایی عوامل مرتبط با این اقدام به مراجع ذیصلاح ارجاع شد و در حال پیگیری است.

کد خبر 639151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =