نفت و گاز اروندان معین شهرستان دشت آزادگان برای مقابله با حوادث سیل احتمالی شد

شرکت نفت و گاز اروندان در آستانه آغاز فعالیت سامانه بارشی و امکان رخداد حوادث احتمالی، نسبت به تشکیل نشست ستاد بحران اقدام و مدیرعامل این شرکت دستور آماده‌باش کامل همه اداره‌های ستادی و عملیاتی را صادر کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل این شرکت روز دوشنبه (۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲) با هدف مدیریت بحران و کاهش خطرات احتمالی بارندگی‌های اواسط هفته جاری دستور آماده‌باش کامل همه اداره‌های ستادی و عملیاتی را صادر کرد.

با توجه به هشدارهای هواشناسی در زمینه بارش‌های سنگین و احتمال آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب، نشست ستاد مدیریت بحران به ریاست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، جمعی از مدیران و روسای عضو ستاد مدیریت بحران این شرکت برگزار شد. 

در نشست امروز ستاد مدیریت بحران شرکت نفت و گاز اروندان که در آستانه بارش‌های اواسط هفته و با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید بارندگی‌ها و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر برگزار شد، ضمن هماهنگی‌های اولیه برای اقدام‌های کمک‌رسانی به تأسیسات، شهرها و مردم حوزه تأسیساتی این شرکت، آمادگی کامل اعلام و تمام اعضا و تجهیزات خدمات‌رسانی در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

با توجه با اینکه شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان معین شهرستان دشت آزادگان از سوی معاونت عمرانی استانداری خوزستان معرفی شده است، طی درخواست امروز فرماندار این شهرستان از دقایقی پیش دستور ارسال تجهیزات خدمات‌رسانی به نقاط حادثه خیز احتمالی، ابلاغ و نسبت به اعزام لُجستیک مورد نظر اقدام‌های لازم انجام شد.

کد خبر 639281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =