خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته شرکت گاز خراسان رضوی به مسافران نوروزی/ تأمین گاز در همه بخش‌های مصرفی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از آماده‌باش کارکنان این شرکت برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه حضرت رضا(ع) در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی کارکنان این شرکت در تعطیلات نوروز اظهار کرد: تمهیدهای لازم برای گازرسانی پایدار به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در نوروز ۱۴۰۳ از پیش اندیشیده شده و شرایط تأمین گاز در همه بخش‌های مصرفی استان خراسان رضوی مطلوب است.

وی افزود: ۱۶ گروه خودرویی سیار شامل اکیپ‌های اتفاقات و امداد با ظرفیت روزانه ۴۰ نفر در مشهد به ویژه اطراف حرم مطهر رضوی و یک هزار و ۶۵۷ نفر در غالب گازبان و نیروهای امدادی در سطح روستاها و شهرستان‌های استان به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین چند گروه موتوری با هدف تسریع در ارائه خدمات در مکان‌های پرتردد مشهد مستقر شده که برای ارایه خدمات پس از تماس مشترکان با امداد ۱۹۴ اقدام می‌کنند.

افتخاری به لزوم حراست از تاسیسات و تجهیزات صنعت گاز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز با برنامه‌ریزی پیشین تعداد ۱۷۰ نفر از کارکنان حراست به‌صورت شبانه‌روزی مسئولیت تأمین امنیت و حفاظت از تأسیسات گازرسانی در خراسان رضوی را برعهده دارند.

وی یادآور شد: زمستان سال ۱۴۰۲ با تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت گاز در همه بخش‌های استخراج، پالایش، انتقال و توزیع و مشارکت مسئولانه مردم در پویش «هر خانه یک اتاق گرم» شاهد پایداری کامل جریان گاز در بخش خانگی و عمومی استان بودیم.

به گزارس شانا، شرکت گاز خراسان رضوی مسئولیت تأمین گاز دو میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گاز را به‌عهده دارد.

کد خبر 639311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =