۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
  • کد خبر: 639426
افزایش ۸۳ درصدی فروش پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲

مجموع فروش پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ به ۱۸۰۷ میلیارد تومان رسید که افزایش ۸۳ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، این شرکت اسفندماه ۱۴۰۲ موفق به ثبت درآمد ۱۹۱ میلیارد تومانی شد که نسبت به ماه گذشته و میانگین سال ۳۰ درصد افزایش داشت، همچنین به‌واسطه ‌بهره‌برداری ‌از طرح‌های‌ توسعه ‌جدید جمع مبلغ فروش «شاروم» در دوره ۱۲ ماهه به ۱.۸۰۷ میلیارد تومان رسید که افزایش ۸۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد.

پتروشیمی ارومیه اسفندماه پارسال ۴ هزار و ۱۴۸ تن سولفات پتاسیم تولید کرد که به نسبت ماه گذشته (بهمن‌ماه ۱۴۰۲) ۱۸ درصد و نسبت به میانگین سال، ۹۱ درصد افزایش داشت، همچنین کل تولیدات سولفات پتاسیم در دوره ۱۲ ماهه به ۲۸ هزار تن رسید که ۶۵ درصد بیشتر از تولیدات سال ۱۴۰۱ بوده است.

این مجتمع در اسفندماه پارسال مقدار ۳ هزار و ۴۵۵ تن سولفات پتاسیم را در بخش داخلی به فروش رساند که افزایش ۳۹ درصدی نسبت به ماه بهمن داشته است، همچنین پتروشیمی ارومیه در دوره ۱۲ ماهه ۱۴۰۲، در مجموع ۳۲.۶ هزار تن از این محصول را به فروش رسانده که ۷۱ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱ بوده است.

سولفات ‌پتاسیم ‌تولیدی ‌پتروشیمی ارومیه ‌به ‌شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ‌فروخته و نرخ ‌فروش‌ آن با مناقصه ‌و ‌تبعیت ‌از نرخ‌های ‌جهانی‌ کشف‌ می‌شود.

پتروشیمی ارومیه در مجموع در دوره ۱۲ ماه ۱۴۰۲ مقدار ۶۸.۶۵۰ تن فروش داشته که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۶ درصدی را رقم زده است.

کد خبر 639426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =