اقدام‌های جبهه مقاومت سبب بازدارندگی در روند صادرات انرژی به اراضی اشغالی شد/ فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی نزدیک است

وزیر نفت با اشاره به تخلیه بیش از ۲۵۰ هزار شهرک‌نشین رژیم صهیونیستی از مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی گفت: جابه‌جایی این حجم از جمعیت، فشار اقتصادی زیادی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد و با توجه به افزایش قیمت نفت و کاهش صادرات نفت به این رژیم، اقتصادشان رو به فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (جمعه، ۱۷ فروردین‌ماه) در حاشیه مراسم یوم‌الله روز قدس در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه افق مستقر در استودیوی سیار این شبکه در ضلع شرقی میدان انقلاب، با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دل هر انسان آزادی‌خواه را به درد می‌آورد،  گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند مردم فلسطین تنها نیستند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان نشان از نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک است، اظهار کرد: با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی به نظر می‌رسد این رژیم کمتر از ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند نابود خواهد شد.

وزیر نفت گفت: در دین و شریعت ما نیز بارها توصیه شده که اگر مظلومی ندای کمک بطلبد، بر هر مسلمانی واجب است که به یاری آن مظلوم بشتابد.

اوجی با یادآوری اینکه با آغاز «طوفان الاقصی» بازار انرژی در دنیا دچار نوسان‌های زیادی شده است، تصریح کرد: اقدام‌های نیروهای جبهه مقاومت منطقه در گذرگاه‌های حیاتی، موجب بازدارندگی در روند صادرات انرژی به اراضی اشغالی شد که امیدواریم این جریان همچنان ادامه یابد و به‌زودی شاهد نابودی رژیم غاصب باشیم.

اوجی با اشاره به تخلیه بیش از ۲۵۰ هزار شهرک‌نشین رژیم صهیونیستی از مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی افزود: جابه‌جایی این حجم از جمعیت فشار اقتصادی زیادی را به اسرائیل غاصب وارد کرده از این رو اقتصاد آنها رو به فروپاشی است.

کد خبر 639455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =