دستاوردهای جایزه تعالی صنعت پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش را محقق می‌کند

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: دستاوردهای جایزه تعالی صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی می‌تواند تحقق تکمیل زنجیره ارزش را آسان کند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، با بیان اینکه افزون بر ضرورت مشارکت گسترده هلدینگ‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی، باید زمینه حضور طرح‌های پتروشیمی و دیگر شرکت‌های فعال صنعت نفت در فرایند جایزه تعالی فراهم شود، بیان کرد: مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی باید حضوری فعال‌تر در دوره یازدهم جایزه تعالی پتروشیمی داشته باشند تا مسیر توسعه پایدار صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش، با تفکری راهبردی و هوشمندانه هموار شود.

وی ادامه داد: بومی‌سازی تجهیزات و کالاهای مورد استفاده در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی، از دیگر راهبردهای اصلی صنعت پتروشیمی است که در سال‌های اخیر شاهد دستاوردهای ارزشمندی در این مسیر بودیم و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در آینده نزدیک همه تجهیزات و کالاهای مورد نیاز داخلی‌سازی شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر ضرورت اصلاح رویه‌ها و ارزیابی‌ها با هدف انسجام بیشتر در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، گفت: باید به موضوع انتقال دانش و آموزش از سوی دبیرخانه جایزه تعالی توجه جدی شود.

کد خبر 640554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =