۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر: 641734
مرکز مانیتورینگ گروه پتروپارس گشایش یافت

مرکز پایش (مانیتورینگ) گروه پتروپارس با هدف نظارت، کنترل و پایش متمرکز و مستمر فعالیت‌های پروژه‌های این شرکت به‌منظور بهبود و تسریع روند اجرای طرح‌ها گشایش یافت.

به گزارش شانا به‌نقل از پتروپارس، این مرکز با دستور و پیگیری فرخ علیخانی، مدیرعامل گروه پتروپارس با مشارکت بخش‌های مختلف با استفاده از تازه‌ترین فناوری‌ها راه‌اندازی شد.        

طراحی و اجرای فضای مناسب از لحاظ معماری و تجهیزات داخلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمترین هزینه، با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت درون‌سازمانی، و نیز تهیه و استقرار زیرساخت ارتباطی، سیستم‌های سخت‌افزاری و صوتی - تصویری انجام شد.  

راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی در سایت‌های عملیاتی و ایجاد ارتباط با مرکز به‌منظور کنترل لحظه‌ای و زنده، بخش مهمی از دستاوردهای راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ گروه پتروپارس به‌ شمار می‌رود.        

همچنین در این مرکز، بستر نرم‌افزاری مناسب برای جمع‌آوری، تحلیل، طبقه‌بندی و نمایش اطلاعات از طریق داشبوردهای مدیریتی مبتنی بر استانداردها و شاخص‌های مناسب برای ارزیابی عملکرد پروژه‌ها با محوریت کنترل و پایش زمان و هزینه راه‌اندازی شده است.  

ارائه تحلیل‌های مناسب از وضع و مشکلات موجود برای اتخاذ بهینه تصمیم‌های پیشگیرانه، فراهم‌آمدن امکان برگزاری کارآمد نشست‌های مدیریتی و پیگیری طرح‌ها، فراهم‌کردن امکان معرفی پروژه‌ها و ستاد پتروپارس برای میهمانان و مخاطبان برون‌سازمانی از دیگر مزایا و دستاوردهای راه‌اندازی این مرکز است.

کد خبر 641734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =