روابط عمومی در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار دارد

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت طی پیامی به‌ مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی اعلام کرد که اهمیت مسئولیت انتقال دیدگاه‌های برون‌سازمانی و مردمی به مدیران و تصمیم‌سازان صنعت نفت، سبب شده است روابط عمومی در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار گیرد.

به گزارش شانا، پیام علی فروزنده به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:

گستردگی دایره ارتباطات در جامعه امروز که مشحون از پدیده‌هایی مانند رسانه و شبکه‌های مجازی است، هرگز مجال فکرکردن به ساختارهای بدون تشکیلات پیشرفته و تخصصی روابط عمومی را به سازمان‌ها نمی‌دهد.

بی‌تردید، روابط عمومی در مجموعه‌های عظیم صنعتی مانند صنعت راهبردی نفت همواره یکی از ارکان عمده در بازتاب دقیق دستاوردهای این تشکیلات صنعتی و اقتصادی به شمار می‌رود.

همچنین، افزون بر عمل‌ به رسالت روشنگری و روایت تلاش‌های همکاران، اهمیت مسئولیت انتقال ‌نظرها و دیدگاه‌های برون‌سازمانی و مردمی به مدیران و تصمیم‌سازان این صنعت، سبب شده است که روابط عمومی در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار گیرد.

تلاش برای ارتقای انگیزه‌ نیروی انسانی، افزایش آگاهی عمومی و نقش‌آفرینی در گسترش اعتماد مردمی همواره از شاخص‌های اصلی تأثیرگذار در بهبود فضای عمومی و ایجاد روحیه نشاط و امیدواری بین آحاد جامعه بوده که استقرای تعبیر «هنر هشتم» برای روابط ‌عمومی را سبب شده‌ است. هنری که با تکیه بر ظرفیت‌های متنوع آن می‌توان به ارتقای تاب‌آوری اجتماعی و درنتیجه گذر از معابر سخت پیشِ‌رو برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و بالندگی امیدوار بود.

بر خود لازم می‌دانم در آستانه روز ارتباطات و روابط‌عمومی از تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ مدیران و کارشناسان فهیم شاغل در روابط عمومی‌های صنعت نفت قدردانی کرده، این روز را خدمت همه اهالی عرصه خطیر رسانه و ارتباطات تبریک عرض کنم. امیدوارم خداوند سبحان، به همه همکاران تلاش‌گر در واحدهای روابط عمومی توش و توان خدمت به ایران اسلامی را عطا فرماید.

کد خبر 641813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =