اعضای دولت بدون هیچ‌گونه وقفه و تعلل به کار خود ادامه دهند

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در اداره کشور کوچک‌ترین مشکلی پیش نخواهد آمد، گفت: همه اعضای دولت بدون هیچ‌گونه وقفه و تعلل و با همان روحیه و توان همیشگی به کار خود ادامه دهند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت) در نشست فوق‌العاده هیئت دولت ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) و تسلیت عروج ناگهانی رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سانحه ناگوار بالگرد، ایشان را انسانی خدوم، مردمی، مخلص و ولایی خواند که جز برای رضای خدا و مردم ایران کار نکرد و شهادت حق او بود.

وی افزود: بیش از سه سال در کنار این مرد بزرگ کار کردیم و در ادامه نیز با قدرت، قوت، اعتمادبه‌نفس و بدون ذره‌ای تزلزل برای خدمت به مردم تلاش می‌کنیم و قطعاً رهنمود مقام معظم رهبری و وصیت رئیس‌جمهور نیز جز این نیست.

معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: چارچوب و پایه‌های نظام، مستحکم و سایه رهبری مستدام است و در اداره کشور کوچک‌ترین مشکلی پیش نخواهد آمد.

مخبر از همه اعضای دولت خواست بدون هیچ‌گونه وقفه و تعلل و با همان روحیه و توان همیشگی به کار خود ادامه دهند، تا جایی که در امورات کشور و رسیدگی به مشکلات مردم هیچ خللی وارد نشود.

وی فقدان وزیر امور خارجه را نیز برای کشور ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر خواند و گفت: امیرعبداللهیان در قامت یک وزیر امور خارجه برای ایران اسلامی در تحولات بین‌المللی به‌ویژه بحران غزه خوش درخشید و اکنون در کنار شهدای محور مقاومت جاودانه شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را نیز جزو روحانیون کم‌نظیر کشور و استاندار این استان را مدیری جوان و فعال نامید که فقدان آن‌ها نیز برای کشور غم‌انگیز و تأسف‌بار است.

در این نشست مقرر شد برای برگزاری مراسم تشییع رئیس‌جمهور و هیئت همراه، کارگروهی با مدیریت معاون اجرایی رئیس‌جمهور تشکیل شود.

همچنین مقرر شد حکم سرپرستی وزارت امور خارجه و استانداری آذربایجان شرقی در اسرع وقت، پس از طی روال قانونی صادر شود تا در امورات مربوط به این دستگاه‌ها نیز وقفه‌ای ایجاد نشود.

کد خبر 641998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =