به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی سهشنبه (هفتم مرداد) در نشست با مدیران منطقه ۸ عملیات انتقال گاز و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به برخی چالشهای موجود در تعاملهای بین سازمانی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم برند شرکت گاز در افکار عمومی آسیب ببیند. گاهی درخواستهای نامتعارف مالی در بعضی سازمانها، بهطور مستقیم به نام شرکت گاز تمام میشود، در حالی که ما فقط نقش خدماترسانی داریم.
وی سرمایه انسانی متعهد را محور اصلی پویایی روحیه و حال خوب درونسازمانی دانست و افزود: ضروری است برای ارتقای روحیه و حال خوب درونسازمانی و حمایت از کارکنان مسیر افزایش بهرهوری و ارتقای کیفیت خدمات را هموار کنیم، زیرا با حفظ نیروی انسانی متعهد میتوان گامهای مؤثر برداشت.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نقش نیروهای عملیاتی در جریان مدیریت بحران جنگ ۱۲ روزه را غرورآفرین دانست و تأکید کرد: تعهد نیروهای عملیاتی گاز در مدیریت بحران اخیر، مایه افتخار صنعت گاز کشور بود. افزایش قدرت مانور، اصلاح ساختارها، پایبندی به استانداردها و حفظ منابع از اضلاع راهبردی برای دستیابی به تابآوری واقعی در صنعت گاز است، این مسیر، هم به آینده شرکت و هم به امنیت انرژی کشور کمک میکند.
توکلی با تأکید بر اهمیت رعایت کامل استانداردهای فنی و ایمنی بیان کرد: هیچ بهانهای نباید ما را از مسیر استانداردها دور کند و بیتوجهی به آنها میتواند هزینههای جبرانناپذیری به همراه آورد.
وی تجربه موفق مدیریت بحران را الگویی قابل تعمیم در سطح کل کشور دانست و گفت: در جریان حادثه اخیر، با اتکا به راهبرد کارآمد و صحیح، برنامهریزی مؤثر و تعامل سریع با دستگاههایی چون آتشنشانی، نظام مهندسی و وزارت مسکن، موفق شدیم بحران ۱۲ روزه را بهخوبی مدیریت و اطلاعرسانی کنیم. این الگو باید در سراسر خانواده بزرگ گاز کشور نهادینه شود.
نظر شما