مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در شهرستان خوی خبر داد و گفت: شمار جایگاه‌های منطقه با بهره‌برداری از این جایگاه، به ۱۲۷ باب افزایش یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در آیین افتتاح این جایگاه‌ اظهار کرد: با راه‌اندازی این جایگاه و طراحی مطلوب در نقشه‌های اجرایی، امکان سوخت‌گیری هم‌زمان هشت خودرو فراهم شده است.

وی وضع توسعه و احداث جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هم‌اکنون میانگین مدت زمان انتظار برای سوخت‌گیری بسیار کم است.

مرتضی بشیر، رئیس ناحیه خوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این مراسم با اشاره به مشخصات فنی جایگاه گفت: جایگاه «آیاز» با مساحت ۱۰هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، جمعا دارای هشت نازل برای عرضه بنزین و نفت‌گاز است.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این جایگاه و امکان اشتغال‌زایی برای هفت نفر در فاز اول، به تجهیزات به روز این جایگاه از جمله سیستم پرداخت الکترونیکی وجه‌سوخت، کیف پول کارت سوخت و امکانات رفاهی آن اشاره کرد.

رئیس ناحیه خوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: جایگاه ایاز زیر پوشش شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (برند) است و دومین جایگاه زیر پوشش در شهرستان خوی به‌شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =